På onsdag händer det!

På onsdag ska jag få uppleva något som jag tror jag har väntat 4 år på att få göra. The A-team var den första låten jag hörde av Ed Sheeran. Jag blev kär i en artist innan han ens var så känd för alla i världen. Han var en nobody artist i ett hav full av artister. Nu 4 år senare fyller han ut ett fullsatt globen. Vinnner MTV awards, nomineras till massa andra priser och hans låtar spelas världen över. Han hjälpte mig genom den tuffa skolperioden i tvåan när jag bara ville ge upp. Han hjälpte mig att koppla av med hans musik. Han hjälpte mig att orka när jag egentligen inte ville. Han hjälpte mig genom tuffa tider. På onsdag kommer jag sitta i ett globen och vänta på artisten som jag har så mycket att tacka över. Jag har svårt att beskriva i ord hur mycket hans musik har betytt för mig. Att få träffa honom hade för mig varit den största upplevelsen i hela mitt liv. Det ända jag skulle vilja göra är att krama om honom och säga tack! Någon dag hoppas jag att jag kommer få göra det men på onsdag räcker det bara att få höra hans stämma live i ett fullsatt globen.
 
Tack Ed Sheeran för att du är du!
 
 
 
 

Kommentera här: